Cart Cosul este gol. Ai produs in cos. Ai produse in cos.

* Exceptând situațiile când sunt valabile alte oferte, comenzile de bijuterii cu o valoare mai mare de 100 de lei, fără transport, achitate cu cardul, online sau prin transfer bancar, beneficiază de 5 % discount    

Formular retragere comanda

În cazul în care doriți returnarea unui produs sau a întregii comenzi vă puteți manifesta dorința contactându-ne telefonic sau descărcați formularul de mai jos și trimiteți-l pe adresa mail: office@annesbijoux.ro.   

Descarcati formularul

* CONDIȚII DE RETURNARE A PRODUSELOR

Ne dorim să fiți în totalitate mulțumiți de achizițiile făcute de la noi, în cazul în care acest lucru nu se întâmplă, nu ezitați să ne contactați la numarul 0758.773775 sau să ne trimiteți un mail pe adresa office@annesbijoux.ro pentru a identifica împreună cea mai bună cale de soluționare a nemulțumirii dumneavoastră.

 Mai mult decât atât, dacă după achiziționarea unui produs vă răzgândiți, potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 11 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanță în termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decat transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. E necesar să vă manifestați telefonic sau mail dorința de a returna sau să completați formularul de retragere comanda de pe site. Dar returul nu este condiționat de completarea formularului.

*** Când returnați ne-am dori ca produsele cumpărate să fie returnate în ambalajele lor originale, inclusiv folia de protecție antișoc. Nu condiționăm returul de acest aspect, ne dorim acest lucru pentru că noi acordam o grijă deosebită ambalării produselor care pleacă spre dumneavoastră, ca acestea să vă fie livrate în cele mai bune condiții, și ne dorim să le primim tot în bune condiții înapoi. Transportatorul nu poate fi tras la răspundere pentru deterioararea produselor neambalate corespunzător de către dumneavoastră.

 De asemeni e important ca bijuteriile să nu prezinte pietre lipsă, modificari ( reglarea bratarilor sau a inelelor reglabile după mâna dumneavoastră ), să nu fie deterioarate, purtate sau rupte.

 

Garanția oferită bijuteriilor nu include deteriorarea provocată din cauza nerespectării informațiilor pe care le găsiți în categoria Termeni și conditii, a neatenției de manevrare, a bruscării închizătorilor, a neglijenței, a utilizării necorespunzatoare a acestora, a accidentelor sau a altor factori care nu au legatură cu defectele de manoperă. Garanția vă asigură că bijuteriile sunt din argint 925. Orice reparație la bijuterii se va efectua în mod gratuit sau se vor inlocui in conditiile OG nr.21/1992 revizuită, dacă se confirmă faptul că un defect de manoperă a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari și nu utilizarea necorespunzătoare a bijuteriei de către cumpărător. În cazul în care doriți înlocuirea, nu vă putem garanta că este posibilă livrarea aceluiași model.

*Nu se acceptă pentru returnare produsele cu termene de retur depășite, considerăm că termenul stabilit de lege, cel de 14 zile, este mai mult decât suficient pentru a vă da seama dacă produsele sunt sau nu pe placul dumneavoastră. De asemeni nu se acceptă returnarea bijuteriilor purtate sau care prezintă modificari fizice datorită unei proaste manevrări ( lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, bijuterii rupte, cu pietre sparte sau lipsă), cu urme de folosire sau intervenții neautorizate . Bijuteriile nu trebuie să prezinte modificări care să împiedice comercializarea lor.

În maxim 24 de ore lucratoare de la primirea coletului de retur veți fi informați telefonic dacă produsele corespund criteriilor de retur de mai sus.

Doar persoanele fizice au dreptul de retragere din contractul la distanță.

* ** Vă aducem la cunoștință că nici un retur făcut fără ca noi să fim înștiințați în prealabil nu va fi acceptat!

Dacă motivul returului este oricare altul în afara defectelor de fabricație sau a unei comenzi greșit expediate de noi, taxele aferente transportului tur-retur, conform Art. 5 litera b din anexa Ordonantei 34/2014 sunt în sarcina clientului. Articolul 5 prevede " va trebui sa suportati costul direct al transportului "

În acest caz, nici un retur sosit cu plata ramburs nu va fi acceptat.

* De asemeni dacă se constată că produsul a fost deteriorat datorită manipulării greșite în timpul transportului de către firma transportatoare, returul produsului nu este acceptat.

Cănd optați pentru returnarea unui produs puteți alege rambursarea în contul dumneavoastră a sumei de bani platite pentru produs sau pentru schimbarea produsului comandat cu un alt produs. În cazul în care ați beneficiat de transport gratuit contravaloarea transportului vi se reține.

Conform legii Anne’s Bijoux trebuie să returneze contravaloarea produselor în maxim 14 zile de la data returnării produselor de către dumneavoastră. Returnarea sumelor se face prin transfer bancar direct în contul dumneavoastră. Vom returna suma achitată pentru produsul/produsele achiziționate, dar nu și eventualele comisioane percepute de terți ( comision transfer bancar, mobilpay, etc. )

* Returnarea produselor de către dumneavoastră se va face folosind orice firmă de curierat agreată de dumneavoastră, cu condiția ca livrearea să se facă direct la adresa noastră

Conform legii 449/2003, art.11 alin.2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul căderii pietrelor.

 

! Pentru produsele executate pe baza de comandă sau cele care suportă modificari la cererea clientului ( ex. mărirea unui inel sau scurtarea unei brățări ) nu se accepta returul.

**** De la a doua comandă returnată de către aceeași persoană percepem o taxă de ambalare în valoare de 8 lei 

 

! Noi nu suntem responsabili de pierderea coletelor de către firma transportatoare sau deteriorarea produselor returnate sau trimise pentru schimb.

 

Adresa de primire a produselor returnate:

 

- S.C. ANNE’S BIJOUX SRL, sat. Preluca, Str. Principală, județul. Neamț

* Plata transportului pentru produsul returnat este în sarcina clientului. În cazul în care se constată că produsul a prezentat un defect de manoperă suma aferentă transportului o veți primi înapoi, în cont .

 

* Returnările repetate de la aceeași persoană pot fi interpretate ca abuzive și ne rezervăm dreptul de a refuza onorarea altor comenzi.

* De asemeni ne rezervăm dreptul ca persoanelor care plasează și anulează în mod repetat comenzile să le condiționăm expedierea de plata în avans.