Coș de cumpărături

Toate  comenzile plasate în intervalul 23 februarie, după ora 15 și 26 februarie vor fi expediate începând de luni, 1 martie. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Transportul este gratuit pentru comenzile de bijuterii peste 250 de lei. Bifați acest lucru la finalizarea unei comenzi!
Comenzile achitate cu cardul, online, beneficiaza de 3% discount!

 

 

Livrare

 Program

* Luni - Joi : 9 -17

* Vineri : 9-14

Livrarea comenzilor se face prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, în 1-2 zile din momentul expedierii comenzilor de către noi. În perioadele aglomerate se depășesc aceste termene! 

În situația în care firma de curierat nu acoperă zona în care locuiți expedierea se face prin Poștă .

Costul de livrare este suportat în totalitate de cumpărător și este în valoare de 16 lei. Noi nu stabilim în mod independent costul de transportului și nu suntem beneficiarii acestei sume.

În zonele care nu sunt sub acoperirea firmei de curierat se platesc kilometri suplimentari. Suma aferentă kilometrilor suplimentari se facturează separat și este suportată tot de cumpărător.

*Dacă ni se solicită în mod expres expedierea prin Fan Courier a comenzilor unde livrarea ar trebui să se facă în zonele neacoperite de firma de curierat expediem doar dacă plata se face în avans !

 

Înaintea procesării unei comenzi veți fi contactați telefonic pentru a confirma comanda, în cazul în care cel care a plasat-o nu răspunde la telefon și nici nu ne sună ulterior, la sfârșitul zilei comanda se anulează.

Nu expediem comenzile care nu au fost confirmate telefonic !

Termenul de expediere a comenzilor este de 1- 2 zile de la lansare, exceptând perioadele foarte aglomerate sau perioada concediilor. Nu depășim acest termen fără înștiințarea prealabilă a cumpărătorului.

Comenzile plasate vinerea dupa ora 13 vor fi expediate luni. Sau dacă ne permite timpul expediem în aceeași zi.

*Sâmbetele și duminicile sunt zile libere.

 

În momentul predării coletului către firma de curierat veți primi un mesaj de înștiințare prin email împreună cu AWB-ul coletului.

 

*Comenzile expediate vinerea vor fi livrate de către firma de curierat luni!

 

Termenii și condițiile prezentate respectă legislația în vigoare: Legea 365/2002 privind comerțul electronic și Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanță.

 

Transportul în Piatra Neamț este gratuit pentru comenzile achitate cu cardul, online sau la plata prin transfer bancar, în avans, în cont. Comenzile cu plata în sistem ramburs vor fi expediate prin Fan Courier, iar transportul va fi în valoare de 16 lei.

 

Aici puteți verifica dacă localitatea unde doriți să primiți comanda se află în aria de acoperire Fan Courier.

* În momentul plasării unei comenzi este necesar să treceți date reale, corecte și complete pentru ca procesul de livrare să se desfășoare în condiții optime.

 

În țară livrarea este gratuită pentru comenzile peste 250 de lei, fără transport ( exceptând perioadele cand sunt active alte oferte) și pentru cele peste 200 de lei, fără transport, dacă plata se face prin transfer bancar, în avans, în cont.

Expediem comenzi doar pe teritoriul României, iar gratuitaea transportului este valabilă tot în aceste condiții.

* CONDIȚII DE RETURNARE A PRODUSELOR

Ne dorim să fiți în totalitate mulțumiți de achizițiile făcute, în cazul în care acest lucru nu se întâmplă, nu ezitați să ne contactați la numarul 0758.773775 sau să ne trimiteți un e-mail pe adresa office@annesbijoux.ro pentru a identifica împreună cea mai bună cale de soluționare a nemulțumirii dumneavoastră.

 Mai mult decât atât, dacă după achiziționarea unui produs vă răzgândiți, potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 11 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanță în termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decat transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. E necesar să vă manifestați telefonic dorința de a returna și să completați formularul de retragere comanda de pe site.

*** Când returnați ne-am dori ca produsele cumpărate să fie returnate în ambalajele lor originale, inclusiv folia de protecție antișoc. Ne dorim acest lucru pentru că noi acordam o grijă deosebită ambalării produselor care pleacă spre dumneavoastră, ca acestea să vă fie livrate în cele mai bune condiții, și ne dorim să le primim tot în bune condiții înapoi. Transportatorul nu poate fi tras la răspundere pentru deterioararea produselor neambalate corespunzător de către dumneavoastră.

 De asemeni e important ca bijuteriile să nu prezinte modificari ( reglarea bratarilor fixe, sau a inelelor reglabile, după mâna dumneavoastră ), să nu fie deterioarate sau purtate.

 

Garanția oferită bijuteriilor nu include deteriorarea provocată din cauza nerespectării informațiilor pe care le găsiți în categoria Termeni și conditii, a neatenției de manevrare, a bruscării închizătorilor, a neglijenței, a utilizării necorespunzatoare a acestora, a accidentelor sau a altor factori care nu au legatură cu defectele de manoperă. Garanția vă asigură că bijuteriile sunt din argint 925. Orice reparație la bijuterii se va efectua în mod gratuit sau se vor inlocui in conditiile OG nr.21/1992 revizuită, dacă se confirmă faptul că un defect de manoperă a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari și nu utilizarea necorespunzătoare a bijuteriei de către cumpărător. În cazul în care doriți înlocuirea, nu vă putem garanta că este posibilă livrarea aceluiași model.

*Nu se acceptă pentru returnare produsele cu termene de retur depășite, considerăm că termenul legal de 14 zile este mai mult decât suficient pentru a vă da seama dacă produsele sunt sau nu pe placul dumneavoastră. De asemeni nu se acceptă returnarea bijuteriilor care prezintă modificari fizice datorită unei proaste utilizari, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, bijuterii rupte, cu pietre sparte sau lipsă, cu urme de folosire excesivă sau intervenții neautorizate . Bijuteriile nu trebuie să prezinte modificări care să împiedice comercializarea lor.

În maxim 24 de ore lucratoare de la primirea coletului de retur veți fi informați telefonic dacă produsele corespund criteriilor de retur de mai sus.

Doar persoanele fizice au dreptul de retragere din contractul la distanță.

* **Vă aducem la cunoștință că nici un retur făcut fără ca noi să fim înștiințați în prealabil nu va fi acceptat!

Dacă motivul returului este oricare altul în afara defectelor de fabricație sau a unei comenzi greșit expediate de noi, taxele aferente transportului-retur, conform Art. 5 litera b din anexa Ordonantei 34/2014 sunt în sarcina clientului. Articolul 5 prevede " va trebui sa suportati costul direct al transportului "

În acest caz, nici un retur sosit cu plata ramburs nu va fi acceptat.

*De asemeni dacă se constată că produsul a fost deteriorat datorită manipulării greșite în timpul transportului de către firma transportatoare, returul produsului nu este acceptat.

Cănd optați pentru returnarea unui produs puteți alege rambursarea sumei de bani platite pentru produs sau pentru schimbarea produsului comandat cu un alt produs. În cazul în care ați beneficiat de transport gratuit contravaloarea transportului vi se reține.

Conform legii Anne’s Bijoux trebuie să returneze contravaloarea produselor în maxim 14 zile de la data returnării produselor de către dumneavoastră. Returnarea sumelor se face prin transfer bancar direct în contul dumneavoastră.

* Returnarea produselor de către dumneavoastră se va face folosind același serviciu de transport cu care s-a facut expedierea produselor către dumneavoastră. Dacă ați primit produsele prin Fan Courier, va trebui să le returnați tot prin fan Courier. Nu se acceptă altă firma transportatoare!

Conform legii 449/2003, art.11 alin.2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul căderii pietrelor.

 

! Pentru produsele executate pe baza de comandă sau cele care suportă modificari la cererea clientului ( ex. mărirea unui inel sau scurtarea unei brățări ) nu se accepta returul.

 

* Noi nu suntem responsabili de pierderea coletelor de către firma transportatoare sau deteriorarea produselor returnate sau trimise pentru schimb.

 

Adresa de primire a produselor returnate:

 

- S.C. ANNE’S BIJOUX SRL, sat. Preluca, județul. Neamț

*Plata transportului pentru produsul returnat este în sarcina clientului. În cazul în care se constată că produsul a prezentat un defect de manoperă suma aferentă transportului o veți primi înapoi, în cont .

 

* Returnările repetate de la aceeași persoană pot fi interpretate ca abuzive și ne rezervăm dreptul de a refuza onorarea altor comenzi.

* De asemeni ne rezervăm dreptul ca persoanelor care plasează și anulează în mod repetat comenzile să le condiționăm expedierea de plata în avans.

CONDIȚII TRANSPORT

* Site-ul nostru nu poate fi tras la raspundere pentru eventualele întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo , accidente rutiere, greve, calamități sau alte situatii speciale ce ar putea împiedica Curierul rapid sau Posta Romana să livreze la timp, fapt pentru care nu vom plăti despăgubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

 

ASPECTE LEGALE

În această secțiune vă sunt prezentate condițiile de utilizare a serviciilor puse la dispoziția dumneavoastră de către site-ul nostru. Ne rezervăm dreptul de a modifica aceste condiții oricând vom considera necesar, fără o notificare prealabilă, fapt pentru care este recomandată citirea acestor condiții de fiecare dată când vizitați acest site. Termenii și conditiile prezentate respecta legislația în vigoare: Legea 365/2002 privind comerțul electronic și Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanță.